ΘΕΣΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΣΒΑΚ
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ) είναι ο επίσημος φορέας της Βιομηχανίας στην Ελλάδα και μέλος τoυ Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Καλλυντικών, Cosmetics Europe. Ο ΠΣΒΑΚ έχει 67 μέλη κι έχει αυξήσει τον αριθμό των μελών του κατά την τελευταία πενταετία, γεγονός που δείχνει την αυξανόμενη ανάγκη της προσφοράς των υπηρεσιών μας.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Η ανάπτυξη και η διατήρηση μιας ανταγωνιστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα, μέσα από την προβολή των αξιών επάνω στις οποίες στηριζόμαστε, την ανάπτυξη ευνοϊκότερου οικονομικού και νομικού περιβάλλοντος και την υιοθέτηση καλύτερων πρακτικών έτσι ώστε οι καταναλωτές να επωφελούνται συνεχώς από πρωτοποριακά, ασφαλή κι αποτελεσματικά προϊόντα.
Ο ΠΣΒΑΚ έχει σαν στόχο:
Να προστατεύει και να προάγει τα οικονομικά και επαγγελματικά συμφέροντα των μελών του. Να συνεργάζεται με τις εθνικές κι ευρωπαϊκές αρμόδιες αρχές και να συνομιλεί για θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος με άλλους κλάδους, οργανισμούς κι ενώσεις. Να συνδράμει στην ανάπτυξη της αλληλεγγύης και της αμοιβαίας αρωγής μεταξύ των μελών του. Να αποτελεί τον αποκλειστικό κι επίσημο εκπρόσωπο του ελληνικού κλάδου καλλυντικών για τη νομοθεσία των καλλυντικών στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Να αντλεί πολύτιμες πληροφορίες για τις ευρωπαϊκές εξελίξεις στο χώρο των καλλυντικών και να ενημερώνει συνεχώς τα μέλη του.
Καθήκοντα Γενικού Διευθυντή ΠΣΒΑΚ
Ο Γενικός Διευθυντής θα έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Εκπροσωπεί και ενημερώνεται διαρκώς σχετικά με τους ισχύοντες και νέους κανονισμούς και οδηγίες καλλυντικών στην Ελλάδα και την ΕΕ αναπτύσσοντας στρατηγικές κανονιστικής ρύθμισης για τον ΠΣΒΑΚ και τα μέλη του. Γνωστοποιεί τις επιδράσεις των αλλαγών στο κανονιστικό περιβάλλον και τροποποιεί ανάλογα την στρατηγική του ΠΣΒΑΚ.
- Συνεργάζεται αποτελεσματικά με ΕΟΦ, ΓΧΚ και άλλες κυβερνητικές αρχές εκπροσωπώντας τον ΠΣΒΑΚ και τα μέλη του συνδέσμου στις Αρμόδιες αρχές, συνέδρια, ημερίδες.
- Παρέχει υποστήριξη κι ενημέρωση στα μέλη του ΠΣΒΑΚ για ρυθμιστικά και επιστημονικά θέματα, νέες πρωτοβουλίες και εξελίξεις στον κλάδο των καλλυντικών.